مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-16بين الملل

صهیونیست ها از لبخند «سید حسن نصرالله» هم می ترسند


تهدیدات کوبنده دبیرکل حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی و مخالفت های ملی و مردمی در عراق با زیاده خواهی های آمریکا در خصوص حشدشعبی از محورهای مورد توجه روزنامه های مطرح جهان عرب است.

- خبرگزاری مهر ، گروه بین الملل: سخنرانی اخیر دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص بازگرداندن رژیم صهیونیستی به عصر حجر در صورت ارتکاب هرگونه حماقتی علیه حزب الله باعث شده نظر تحلیلگران به قدرت نظامی این حزب و ضعف ارتش رژیم صهیونیستی جلب شود.

عبدالباری عطوان تحلیلگر مطرح جهان عرب در سرمقاله خود در روزنامه رأی الیوم نوشت: طبیعی است که تهدیدات سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی در صدر اخبار رسانه ها قرار بگیرد اما به نظر من سخنان حکیمانه وی در خصوص حوادث داخلی لبنان یک پیام قاطع خطاب به تمام اقشار جامعه لبنان داشت و آن این است که باید نسبت به افتادن در دام جریان های خارجی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و حرکت به سمت یک جنگ داخلی خونین هوشیار باشند.

با توجه به ضعف ارتش رژیم صهیونیستی و قدرت محور مقاومت، گزینه انتخابی صهیونیست ها تا به این لحظه دوری گزیدن از درگیری مستقیم با حزب الله و استفاده از بازوهای نیابتی خود در لبنان مانند حادثه درگیری در منطقه الکحاله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها از لبخند «سید حسن نصرالله» هم می ترسند

صهیونیست ها از لبخند «سید حسن نصرالله» هم می ترسند