مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-15اجتماعي

پلمب 4 آموزشگاه بدون مجوز در بناب


فرماندار بناب از پلمب چهار آموزشگاه بدون مجوز در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رضا لعلی فرماندار بناب ظهر امروز در نشست کارگروه بررسی نحوه فعالیت آموزشگاه های آزاد و مشاوره این شهرستان اظهار کرد: فعالیت مؤسسات آموزشی و آموزشگاه ها و تعیین صلاحیت مدیران و مربیان آموزشگاه های خصوصی باید قانونمند باشد.

وی ضمن تقدیر از فعالیت آموزشگاه های دارای مجوز که به آموزش و پرورش کمک می کنند، در عین حال برخورد با مؤسسات غیرمجاز را ضروری دانسته و یادآور شد: نظارت بر نحوه فعالیت آموزشگاه ها باید استمرار یابد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب همچنین ضمن تقدیر و تشکر از متولیان آموزشگاه ها از پیگیری دستگاه امنیتی و نظارت های صورت گرفته و همچنین از زحمات نیروی انتظامی در صدور اخطار و پلمب مراکز آموزشگاهی بدون مجوز گفت: دستگاه های متولی باید اقدامات لازم برای برخورد قانونی با آموزشگاه های غیرمجاز را انجام دهند و نظارت کافی بر نحوه اخذ شهریه ها در آموزشگاه ها داشته باشند.

لعلی سپس از تعطیلی و پلمب چهار آموزشگاه بدون مجوز در سطح شهرستان خبرداد و گفت: افرادی که فاقد صلاحیت و گزینش هستند نبایستی در آموزشگاه ها فعالیت کنند و در صورت مشاهده با آن آموزشگاه برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 4 آموزشگاه بدون مجوز در بناب

پلمب 4 آموزشگاه بدون مجوز در بناب