مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 16:302023-07-29سياسي

آغاز حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان


دقایقی پیش حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان آغاز شد و مردم دوست دار اهل بیت عصمت و طهارت با تجمع در محل مسجد، برای ثبت یک روز تاریخی دیگر به سمت صحن امام زاده سیدابراهیم (ع) زنجان حرکت کردند.

- ایسنا/زنجان دقایقی پیش حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان آغاز شد و مردم دوست دار اهل بیت عصمت و طهارت با تجمع در محل مسجد، برای ثبت یک روز تاریخی دیگر به سمت صحن امام زاده سیدابراهیم (ع) زنجان حرکت کردند.

دقایقی پیش حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان آغاز شد و مردم دوست دار اهل بیت عصمت و طهارت با تجمع در محل مسجد، برای ثبت یک روز تاریخی دیگر به سمت امام زاده سیدابراهیم (ع) زنجان حرکت کردند.

هشتم محرم امسال با اجتماع عظیم و باشکوه مردم زنجان سپری شد و این بار مردمان این دیار که زنجان را با ارادت خاص خود نسبت به اهل بیت (ع) به پایتخت شور و شعور حسینی مزین کرده اند، امروز یک بار دیگر در اجتماعی که در راستای پیام عاشورا شکل می گیرد، گرد هم آمده و در قالب دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان، شکوه و جلوه دیگری از معرفت به اهل بیت (ع) را به نمایش خواهند گذاشت.

عاشورا در تقویم تمام شد، اما امروز روز نشستن نیست.

امروز کار ما و عمل ما مهم تر از روز واقعه است، چون باید زینب وار به انتقال پیام عاشورا و زنده نگاه داشتن آرمان شهدای کربلا همت گماریم و چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان

آغاز حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان