مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-06بين الملل

حزب الله به دنبال قدرتمند کردن لبنان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المنار، «هاشم صفی الدین» رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنان خود در جریان یک مراسم تاکید کرد: - رییس شورای اجرایی حزب الله: حزب الله به دنبال حکمرانی بر لبنان نیست بلکه تلاش می کند این کشور را قدرتمند کند تا بتواند به حقوق خود دست پیدا کرده و منابع ملی اش را حفظ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المنار، هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنان خود در جریان یک مراسم تاکید کرد: لبنان کشور ما بوده و برای ما مهم است.

نباید کسی فکر کند که، چون ما جزو محور مقاومت هستیم و به آرمان آن در خصوص آزادسازی فلسطین ایمان داریم پس باید کشور خود را نابود کنیم.

این درست نیست.

وی در ادامه افزود: حزب الله بیش از جریان های دیگر خواهان تقویت نهاد های حاکمیت و عدم فروپاشی این نهاد ها به ویژه ارتش و نیرو های امنیتی است.

فروپاشی کشورمان هیچ نفعی برای ما ندارد.

صفی الدین اضافه کرد: حزب الله به دنبال حکمرانی بر لبنان نیست بلکه تلاش می کند این کشور را قدرتمند کند تا بتواند به حقوق خود دست پیدا کرده و منابع ملی اش را حفظ کند.

وی تصریح کرد: مقاومت امروز دشمن صهیونیستی را با قدرت خود می ترساند چرا که بر راهبرد حمله به نقاط ضعف دشمن تمرکز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله به دنبال قدرتمند کردن لبنان است

حزب الله به دنبال قدرتمند کردن لبنان است