مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 17:112023-08-14اجتماعي

قدم هایی که 24 روزه به کربلا می رسد


گرمی هوای مردادماه به اوج خود می رسد و دمای آن را به بیش از 50 درجه سانتی گراد نشان می دهد که آهنگ حرکت کاروان به صدا در می آید، کاروان عشق، کاروانی که بنا می گذارد از بندر امام خمینی(ره) یا همان سربندر با پای پیاده عازم کربلای معلا شود و کاروانیان در ابعین حسینی به زیارت بارگاه ملکوتی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) مشرف شوند.

کاروانی که به عشق سرور و سالار شهیدان سختی های سفر را به جان می خرد تا کاروانیان پس از 24 روز پیاده روی در ایران و عراق به کربلا برسند و آستان مقدس شاه شهیدان حضرت حسین بن علی(ع) و علمدار لشکرش حضرت عباس(ع) را زیارت کنند و کربلایی شوند.

سفری از کنار خلیج فارس به همراه تعدادی از دوستان خبرنگار و عکاس از خبرگزاری های گوناگون دل را به دریا می زنیم و راهی می شویم تا بتوانیم قطره ای از دریای عشق و ارادت مردمان دیار شهید سید سجاد سجادی، سرباز شهید قاسم استقامت و شهید جعفر لبان نژاد به سرور و سالار شهیدان در کاروان مشایه عشاق الحسین(ع) بندر امام خمینی(ره) را روایت کنیم، هر چند که قلم یارای نوشتن در این باره را ندارد.

  از اهواز دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی رهسپار بندر امام خمینی(ره) می شویم، تا با کاروان مشایه عشاق الحسین(ع) همراه شویم، خیلی خوشحالم که می توانم ساعاتی را در کنار زائران سیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدم هایی که 24 روزه به کربلا می رسد

قدم هایی که 24 روزه به کربلا می رسد