مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 11:552023-08-13فرهنگي

چیزهای عجیبی که در قعر «گودال بزرگ» پیدا شدند ؛ از کوکاکولا تا جسد انسان ! (فیلم)


این کاوش در سال 2018 انجام شده اما نتایج آن به تازگی در اینترنت پربازدید شده است.

به گفته خود غواصان، این کاوش نشان می دهد که انسان چقدر می تواند وحشتناک باشند! اریک برگمن که عضوی از گروه کاوش بوده است توضیح می دهد که یک لایه ضخیم و سمّی از سولفید هیدروژن .

- چیزهای عجیبی که در قعر گودال بزرگ پیدا شدند ؛ از کوکاکولا تا جسد انسان ! (فیلم) این کاوش در سال 2018 انجام شده اما نتایج آن به تازگی در اینترنت پربازدید شده است.

به گفته خود غواصان، این کاوش نشان می دهد که انسان چقدر می تواند وحشتناک باشند! اریک برگمن که عضوی از گروه کاوش بوده است توضیح می دهد که یک لایه ضخیم و سمّی از سولفید هیدروژن روی سطح گودال گسترده شده بود و اجازه ورود اکسیژن کافی به اعماق آن را نمی داد.

غواصانی که خود را به اعماق گودال آبی بزرگ در سواحل بلیز رساندند، امیدوار بودند که در آنجا با شگفتی های طبیعی دست نخورده ای مواجه شوند؛ اما آنجا چندان هم دست نخورده و بکر نبود هر چند که چیزهای غافلگیرکننده ای در خودش داشت؛ از جمله توده ای از زباله و بقایای اجساد انسان.

این گودال که سال های سال کنجکاوی توریست ها و دانشمندان را برانگیخته است، حدود 318 متر قطر و 124 متر عمق دارد و یکی از جاذبه های اصلی کشور بلیز در غرب اقیانوس اطلس به حساب می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چیزهای عجیبی که در قعر «گودال بزرگ» پیدا شدند ؛ از کوکاکولا تا جسد انسان ! (فیلم)

چیزهای عجیبی که در قعر «گودال بزرگ» پیدا شدند ؛ از کوکاکولا تا جسد انسان ! (فیلم)