مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-17اقتصادي

اهدای زمین برای توسعه کسب و کارها در زنجان


پارک علم و فناوری استان زنجان در زمین نیم هکتاری هبه شده توسط آقای شکیب، رییس هیات مدیره شرکت ایران رادیاتور، کارخانه نوآوری راه اندازی می کند.

- ایسنا/زنجان پارک علم و فناوری استان زنجان در زمین نیم هکتاری هبه شده توسط آقای شکیب، رییس هیات مدیره شرکت ایران رادیاتور، کارخانه نوآوری راه اندازی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری استان زنجان، نادر شکیب؛ رییس هیات مدیره شرکت تولیدی ایران رادیاتور یک قطعه زمین نیم هکتاری در جاده قدیم زنجان تبریز به ارزش تقریبی 1000 میلیارد ریال جهت راه اندازی کسب و کارها با تنظیم سند به نام پارک علم و فناوری استان زنجان اهدا کرد.

رییس پارک علم و فناوری استان زنجان با اشاره به نقش خیرین در توسعه کشور، بیان کرد: خوشبختانه وجود خیرین در حوزه هایی از جمله علم و فناوری سبب رفع مشکلات زیر ساختی اساسی همچون فضای کار شده است.

عباسعلی زمانی، با بیان اینکه علم و فناوری از ارکان مهم در توسعه اقتصاد کشور است، افزود: باید با تلاش بیشتر و جذب مشارکت خیرین زمینه ایجاد و راه اندازی فضاهای کاری ویژه شرکت های دانش بنیان و فناور فراهم شود.

وی با اشاره به زمین اهدایی، افزود: زمین نیم هکتاری اولین ملکی است که به طور رسمی به پارک استان واگذار شده است و این اتفاق مهم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای زمین برای توسعه کسب و کارها در زنجان

اهدای زمین برای توسعه کسب و کارها در زنجان