مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 21:002023-08-07سياسي

میز خدمت قضایی در مسجد گلشن گرگان برپا شد


رییس کل دادگستری گلستان در صدر هیئتی از اعضای شورای قضایی استان در جمع نمازگزاران مسجد گلشن گرگان حاضر شده و مشکلات و درخواست های حقوقی و قضایی آنان را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حیدر آسیابی در این دیدار اظهار کرد: این دیدارها در ادامه تلاش های دادگستری استان برای پیگیری حقوق عمومی در محله ها با محوریت مساجد است.

وی افزود: ایجاد بستر برای دسترسی راحت تر مردم به مسئولان قضایی استان و بررسی میدانی مشکلات و آسیب های اجتماعی محلات از اهداف این دیدارها در مساجد است.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: در مسجد گلشن نیز مشکلات محله بررسی و پرونده حقوق عامه در دادستانی مرکز استان برای مطالبه حقوق عامه از دستگاه های مرتبط برای رفع این مشکلات تشکیل شد.

وی افزود: در این میز خدمت در مسجد درخواست ها و مشکلات حقوقی و قضایی متقاضیان، پیگیری و دستورهای قضایی متناسب صادر شد.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: پیگیری های انجام شده برای درخواست های مردمی ارائه شده در میز خدمت، در سامانه سامع قوه قضاییه درج می شود و افراد می تواند از نتیجه پیگیری درخواست هایی که مطرح کرده اند، مطلع شوند.

دادستان مرکز استان، معاونان قضایی رییس کل دادگستری استان و مدیران کل دستگاه های تابعه قوه قضاییه در استان نیز در میز خدمت قضایی حضور داشتند و پاسخگوی مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز خدمت قضایی در مسجد گلشن گرگان برپا شد

میز خدمت قضایی در مسجد گلشن گرگان برپا شد