مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 19:452023-08-07ورزشي

نایب قهرمانی شطرنج بازان بوشهری در کشور و راهیابی به تیم ملی


دو شطرنج باز جوان بوشهری با قرار گرفتن بر سکوی دوم کشور به اردوی تیم ملی راه یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، مسابقات شطرنج قهرمانی کشور در رده های سنی هشت تا 18 سال از هشتم مردادماه به میزبانی استان های گیلان، قزوین، تهران، لرستان و کرمانشاه برگزار شد و روز گذشته نیز خاتمه یافت.

در این دوره از رقابت ها 765 شطرنج باز از سراسر کشور با هم به رقابت پرداختند که در پایان رسول وزیری در رده زیر 18 سال و امیررضا کردگار در رده سنی زیر 14 سال عناوین نایب قهرمانی این رقابت ها را کسب کردند.

برای دومین بار برای بوشهر مژگان خوش قلب در همین خصوص به خبرنگار ما گفت: نمایندگان استان بوشهر در این دوره از رقابت ها 29 بازیکن شامل هشت دختر و 21 پسر بودند که از شهرستان های بوشهر، دشتستان، کنگان، دیر، جم، بردخون و گناوه حضور داشتند.

وی تصریح کرد: کسب دو مدال نقره توسط آقایان وزیری و کردگار برای دومین بار در تاریخ شطرنج استان بوشهر اتفاق افتاده است و از سال 84 تا کنون ورزشکاری در استان موفق به این عنوان نشده بود که شکر خدا روز گذشته این دو ورزشکار ما این افتخار را رقم زدند.

رییس هیات شطرنج استان بوشهر عنوان کرد: با کسب نایب قهرمانی این دو ورزشکار آن ها از سوی فدراسیون شطرنج به اردوی تیم ملی کشورمان دعوت شدند تا در رقابت های بین المللی شرکت کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب قهرمانی شطرنج بازان بوشهری در کشور و راهیابی به تیم ملی

نایب قهرمانی شطرنج بازان بوشهری در کشور و راهیابی به تیم ملی