مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-17سياسي

موکب شهدای شاهچراغ در شیراز برپا شد


موکب شهدای شاهچراغ(ع) در شیراز برپا شد و در نخستین روز فعالیت، اقدام به توزیع پنج هزار پرس غذا به زائران این حرم مطهر کرد.

- ایسنا/فارس موکب شهدای شاهچراغ(ع) در شیراز برپا شد و در نخستین روز فعالیت، اقدام به توزیع پنج هزار پرس غذا به زائران این حرم مطهر کرد.

موکب شهدای شاهچراغ با مدیریت بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در جوار حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) برپا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرزانه زارع، مدیر بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در استان فارس در این رابطه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه پاسداری از خون شهداء و مدافعان حرمین مطهر یک وظیفه همگانی است، عنوان کرد: این تکلیف دینی یک فرصت و اقدام ماندگار در راستای حمایت از شهداء و ایثارگران بوده که امنیت ملی ما به این جامعه ارزشی گره خورده است .

او با اشاره به اینکه فرهنگ ارزشی از خود گذشتگی در جهان شیعه باید محور اصلی فعالیت ها باشد، ادامه داد: گسترش و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت می تواند زمینه ساز تحقق تمدن ایرانی اسلامی در این سرزمین باشد که دستیابی به این امر باید در بستر مکانی و زمانی به صورت هدفمند نیز تعریف و پیگیری شود.

زارع در رابطه با برپایی موکب شهدای حرم شاهچراغ و پذیرایی از زائران سومین حرم اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: با برپایی این موکب در ورودی حرم مطهر حضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب شهدای شاهچراغ در شیراز برپا شد

موکب شهدای شاهچراغ در شیراز برپا شد