مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 12:402023-07-25اقتصادي

70 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان غربی در دست اجرا است


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت:کریدور بزرگراهی غرب کشور از پروژه های مهم و قابل توجه است که از 500 کیلومتر این مسیر در آذربایجان غربی، - ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت:کریدور بزرگراهی غرب کشور از پروژه های مهم و قابل توجه است که از 500 کیلومتر این مسیر در آذربایجان غربی، حدود 70 کیلومتر باقی مانده و در دست اجراست.

سید محسن حمزه لو در گفت و گو با ایسنا گفت: 70 کیلومتر باقی مانده از عملیات اجرایی در حال انجام بوده و تمام قطعات راه در کریدور بزرگراهی غرب کشور در دست پیمان است.

وی با اشاره به عملیات راهسازی در استان گفت: راهسازی در 40 نقطه آذربایجان غربی با جدیت در حال اجرا بوده و توسعه زیرساخت های استان در بخش حمل و نقل برای توسعه صادرات از برنامه های مهم اداره کل راه و شهرسازی استان است.

حمزه لو در خصوص مسیرهای تردد زائرین حسینی در استان نیز افزود: تا اربعین امسال بیش از 30 کیلومتر از مسیرهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین به اتمام رسیده و زیربارترافیک خواهد رفت .

وی بیان کرد: راه های منتهی به پایانه مرزی از دیگر مسائل مورد توجه بوده چرا که احداث راه اصلی و بزرگراهی از وظایف ما بوده و این امر با جدیت دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان غربی در دست اجرا است

70 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان غربی در دست اجرا است