مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 19:052023-08-06سياسي

حماسه عاشورا نماد یک تبلیغ جامع بود


تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها هدف مهم تبلیغ اباعبدالله علیه السلام را رسوا کردن بنی امیه و افرادی که از دین چیزی باقی نگذاشته بودند، - ایسنا/قم تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها هدف مهم تبلیغ اباعبدالله علیه السلام را رسوا کردن بنی امیه و افرادی که از دین چیزی باقی نگذاشته بودند، دانست و گفت: تبلیغ یک مجموعه پر رمز و راز به هم تنیده ای است که آثار زیادی با خود به همراه دارد و حماسه عاشورا نماد یک تبلیغ جامع بود.

آیت الله سیدمحمد سعیدی در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که امروز 15 مردادماه در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم از 5 کلمه تشکیل شده است که هر کدام محور مهمی است که باید به تنهایی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه با نگاه دقیق تر به تبلیغ باید در بینش ها و عمل های جامعه تعمیق ایجاد شود، افزود: بر اساس آیات قرآن تبلیغ وظیفه اصلی رسول است و پیامبر(ص) در ماجرای غدیر وظیفه تبلیغی خود را به خوبی انجام دادند اگرچه که در ادامه آسیب هایی متوجه آن شد که باید برای ما درس آموز باشد.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه بعد از ماجرای غدیر، بهترین و شکوه‎مندترین تبلیغ در حماسه عاشورا صورت گرفت، گفت: خون پاک اباع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه عاشورا نماد یک تبلیغ جامع بود

حماسه عاشورا نماد یک تبلیغ جامع بود