مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 06:052023-07-26بين الملل

از پوشش حداکثری بی نظیر تا شال حداقلی نجلا منقوش


بی نظیر بوتو به شال خود بسنده نکرد در حالی که اکنون شال برای تعریف حداقلی حجاب زنان در ایران نه تنها برای میهمانان خارجی که درباره دختران جوان هم کفایت می کند و کل تهدیدات هر روزه به خاطر همین است و دیگر خبری از اصرار بر حجاب برتر نیست.

-    عصر ایران؛ سروش بامداد - در جریان سفر اخیر وزیر خارجه لیبی به تهران که اولین سفر پس از سقوط  معمر قذافی در 12 سال قبل بود بیش از آنچه گفتند و شنفتند نوع حجاب خانم نجلا منقوش مورد توجه قرار گرفت چرا که مطابق قوانین ایران حداقل را باید رعایت کند و شالی به سر انداخته بود.

     این در حالی است که در سال های 69 و 74 که بی نظیر بوتو نخست وزیر وقت و فقید پاکستان به تهران آمد به شال اکتفا کرد و سفت و سخت خود را می پوشاند و در با رگاه امام هشتم چادر سیاه هم پوشید.

   نجلا منقوش نخستین زن در تاریخ لیبی از زمان استقلال این کشور  آفریقای شمالی در سال 1951 است که وزیرخارجه می شود.

  هر چند که بعد از سقوط سرهنگ دیوانه لیبی عملا دو پاره شده و دو دولت دارد و خانم منقوش وزیر دولتی است که سازمان ملل به رسمیت می شناسد و بخش هایی از کشور عملا در اختیار نیروهای مسلح است.

  خانم منقوش  که زاده و بالیده شهر بنغازی در شرق لیبی است متخصص امور حقوق جنایی است و قبلا در شورای ملی انتقالی لیبی فعالیت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پوشش حداکثری بی نظیر تا شال حداقلی نجلا منقوش

از پوشش حداکثری بی نظیر تا شال حداقلی نجلا منقوش