مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:252023-07-30فرهنگي

نمایشگاه مجازی عکس نوشته «با عاشوراییان» میزبان عکس ها و اشعار عاشورایی در زنجان


نمایشگاه مجازی عکس نوشته «با عاشوراییان» به همت حوزه هنری استان زنجان در دهه دوم ماه محرم برگزار خواهد شد.

- نمایشگاه مجازی عکس نوشته با عاشوراییان میزبان عکس ها و اشعار عاشورایی در زنجان ایسنا/زنجان نمایشگاه مجازی عکس نوشته با عاشوراییان به همت حوزه هنری استان زنجان در دهه دوم ماه محرم برگزار خواهد شد.

به همت حوزه هنری استان زنجان تاکنون ده دوره سوگواره ملی عکس با عاشوراییان در سال های گذشته برگزار شده و این سوگواره میزبان عکس های عاشورایی بود که علاقه مندان به سیدالشهدا (ع) و عکاسی ارسال کرده بودند.

در سال جاری نیز در دهه دوم ماه محرم، سوگواره ملی عکس با عاشوراییان به شکلی متفاوت از ده دوره قبلی با عنوان نمایشگاه مجازی عکس نوشته با عاشوراییان در حوزه هنری استان زنجان برگزار خواهد شد.

نمایشگاه مجازی عکس نوشته با عاشوراییان در دهه دوم ماه محرم سال جاری میزبان 20 عکس از عکس های منتخب دوره های قبلی سوگواره ملی عکس با عاشوراییان خواهد بود که هر روز تعدادی از این آثار در فضای مجازی بارگذاری خواهد شد.

عکس های منتخب نمایشگاه مجازی عکس نوشته با عاشوراییان به همراه اشعاری از شعرای آیینی و بومی استان، متتشر خواهد شد و علاقه مندان برای مشاهده آثار نمایشگاه می توانند این عکس ها را در صفحات مجازی حوزه هنری به آدرس کانال تلگرام @ho


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مجازی عکس نوشته «با عاشوراییان» میزبان عکس ها و اشعار عاشورایی در زنجان

نمایشگاه مجازی عکس نوشته «با عاشوراییان» میزبان عکس ها و اشعار عاشورایی در زنجان