مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 19:552023-08-16اقتصادي

منطقه ویژه اقتصادی سامن بعد از 14 سال احیا می شود


منطقه ویژه اقتصادی سامن بعد از بیش از 14 سال بلاتکلیفی با انجام توافقات، تأمین زمین و اعلام آمادگی سرمایه گذار احیا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلمان اسماعیلی عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران ملایر که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر سامن در اقامتگاه بوم گردی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: یک دست بودن مجموعه مدیریتی بخش سامن و همراهی بسیار خوب مردم این بخش را علت این حس خوب برشمرد.

وی افزود: مردم این شهر نجیب هستند و با وجود مشکلات و محدودیت های اعتباری، یک تیم خوب و پرتلاش شامل بخشدار، شورای شهر و شهردار سامن سبب شده ما در بخش سامن مشکلی نداشته باشیم.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه مدیران جسور را باید برجسته و تشویق کرد، گفت: همه این عوامل دست به دست یکدیگر دادند تا یک دوره تاریخی در سامن ایجاد شود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: چرخه پر شتابی از کار و تلاش در شهرستان به حرکت افتاده و در همه شهرها اتفاقات خوبی در حال انجام است.

وی با اشاره به 283.

5 هکتار کل زیرساخت های صنعتی دولتی شهرستان ملایر بیان کرد: به همت امام جمعه سامن، مسئولان بخش و مردم همراه سامن در گام نخست 400 هکتار زمین برای اجرای پروژه تملک می شود.

فرماندار ملایر عنوان کرد: منطقه ویژه اقتصادی سامن بیش از 14 سال روی کاغذ بود اما با انجام توافقات، تأمین زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه ویژه اقتصادی سامن بعد از 14 سال احیا می شود

منطقه ویژه اقتصادی سامن بعد از 14 سال احیا می شود