مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-07ورزشي

خبر بد «ژوزه مورایس» برای قلعه نویی و تیم ملی فوتبال ایران


سرمربی تیم فوتبال سپاهان از دوری طولانی مدت بازیکن مورد علاقه امیر قلعه نویی در تیم ملی فوتبال ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان با حضور در شبکه استانی اصفهان نسبت به آخرین وضعیت این تیم صحبت کرد.

سرمربی پرتغالی سپاهان در حالی وضعیت تیمش برای کسب قهرمانی را مناسب توصیف کرد که پرده از مصدومیت طولانی مدت امید نورافکن بازیکن تأثیرگذار خود و تیم ملی ایران داد.

مورایس درباره آخرین وضعیت مصدومیت نورافکن گفت: امید نورافکن بازیکن بسیار خوبی است و هم اکنون با مصدومیت از ناحیه زانو مواجه است؛ امیدوارم دوری او از مسابقات بیش از دوماه نباشد اما حدود دوماه نورافکن را در اختیار نداریم؛ ما باید همه چیز را ارتقا دهیم و قرار نیست تمرکز خود را برروی خط دفاع بگذاریم؛ سال گذشته تیم من رکورد لیگ برتر در کمترین گل دریافتی سپاهان را زد و می توانیم از این هم بهتر باشیم اما طوفان زرد آسیا یک تیم دفاعی نیست؛ هرچند باید کیفیت دفاع تیمی خود را ارتقا دهیم.

خبری بد برای امیر قلعه نویی در تیم ملی ایران که قصد داشت نورافکن را به اردوهای شهریور و آبان ماه تیم ملی ایران دعوت کند اما حالا چاره ای جز کنار گذاشتن او برای دو بازی مهم دوستانه مقابل بلغارستان و کیپ ورد ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر بد «ژوزه مورایس» برای قلعه نویی و تیم ملی فوتبال ایران

خبر بد «ژوزه مورایس» برای قلعه نویی و تیم ملی فوتبال ایران