مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-04اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی ناحیه 2 طرح زهکشی اراضی اولویت دار گلستان


رییس گروه طرح های شبکه های آبیاری و زهکشی شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: عملیات اجرایی ناحیه دو طرح زهکشی اراضی اولویتدار گلستان در سطح 78 هزار هکتار آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، امین حسنی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اجرایی ناحیه دو طرح زهکشی اراضی اولویتدار گلستان در سطح 78 هزار هکتار با اولویت احداث زهکش های اصلی بندولی، R6 سد وشمگیر و قرنجیک و ابنیه فنی وابسته واقع در شهرستانهای گنبدکاووس و آق قلا آغاز شد.

وی ادامه داد: این طرح با اهدافی نظیر مدیریت و کنترل سیلاب و انحراف از بستر اصلی گرگانرود، جلوگیری از خسارتهای اقتصادی و انسانی ناشی از رواناب در جریان سیلاب و بارندگی های فصلی، استفاده از منابع آب و خاک نامتعارف در قالب اجرای طرح های شورورزی و جلوگیری از هجوم ریزگردها در قالب احیاء تالاب ها و آبگیرهای محدوده طرح در حال اجرا است.

رییس گروه طرح های شبکه های آبیاری و زهکشی شرکت آب منطقه ای گلستان تصریح کرد: قرارداد ذکر شده در خردادماه سال جاری و با مبلغی بالغ بر 700 میلیارد تومان به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) ابلاغ شد.

حسنی گفت: هم اکنون عملیات اجرایی با اولویت احداث زهکش اصلی قرنجیک و دایک محافظتی یلمه خندان واقع در شمال شرقی شهر آق قلا آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی ناحیه 2 طرح زهکشی اراضی اولویت دار گلستان

آغاز عملیات اجرایی ناحیه 2 طرح زهکشی اراضی اولویت دار گلستان