مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 23:102023-08-02ورزشي

تبریک کیومرث هاشمی پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی نوجوانان جهان


وزیر ورزش در پیامی به مناسبت قهرمانی ایران در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان، فتح این دوره از رقابت ها را بیانگر ظرفیت رشته پرافتخار کشتی و نوید دهنده بسترسازی برای استمرار موفقیت های این رشته دانست.

- وزیر ورزش در پیامی به مناسبت قهرمانی ایران در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان، فتح این دوره از رقابت ها را بیانگر ظرفیت رشته پرافتخار کشتی و نوید دهنده بسترسازی برای استمرار موفقیت های این رشته دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام سرپرست وزارت ورزش و جوانان پس از قهرمانی در رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان جهان به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم سالی که کشتی ایران رویدادهای رقابتی در عرصه ی جهانی و بازی های آسیایی و همچنین مسابقات کسب سهمیه ی بازی های المپیک 2024 پاریس را پیش رو دارد، مایه مسرت است که تیم های ملی در رده های سنی پایه، همچنان برای ایران عزیز افتخارآفرین می شوند.

فتح رقابت های نوجوانان جهان در ترکیه ارمغانی جدید از رشته ای است که همواره پرچمدار عزت و سربلندی ورزش کشور بوده است.

قهرمانی در یک رویداد رقابتی جهانی در رده ی سنی پایه، در وهله ی اول نشان می دهد که پشتوانه سازی و پرورش آیندگان کشتی در موازات توجه و تمرکز به تیم های بزرگسالان برای فدراسیون کشتی و ورزش کشور اهمیت داشته و کشتی به عنوان رشته ای که ریشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک کیومرث هاشمی پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی نوجوانان جهان

تبریک کیومرث هاشمی پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی نوجوانان جهان