مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-13سياسي

دامپزشک مقیم و ناظر عالی دامپزشکی درمجتمع صنعتی گوشت اردبیل مستقر است


مدیرکل دامپزشکی استان با اذعان بر اینکه در مجتمع صنعتی گوشت اردبیل دامپزشک مقیم و ناظر عالی اداره کل دامپزشکی استان مستقر می باشد، افزود: دستگاه قضایی استان به کشتار غیرقانونی بین راهی ورود خوبی کرده است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل دامپزشکی استان با اذعان بر اینکه در مجتمع صنعتی گوشت اردبیل دامپزشک مقیم و ناظر عالی اداره کل دامپزشکی استان مستقر می باشد، افزود: دستگاه قضایی استان به کشتار غیرقانونی بین راهی ورود خوبی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی فیضی با اشاره به اینکه مجتمع صنعتی گوشت اردبیل برای استان یک ظرفیت محسوب می شود از بهبود شرایط مدیریت این مجتمع در سال های اخیر خبر داد.

فیضی ادامه داد: استان اردبیل قطب دام زنده کشور است و باید در تولید محصولات گوشتی در سطح کشور جایگاه خود را پیدا کند.

وی نظارت بر تولید از حیث بهداشت و حفظ سلامت و امنیت غذایی و بهداشت عمومی را رسالت اداره کل دامپزشکی استان برشمرد و اضافه کرد: معاینات قبل از کشتار و حین کشتار و خط کشتار و نظارت بر سایر فرآیندها در مجتمع توسط کارشناسان دامپزشکی استان انجام می شود.

فیضی بیان کرد: گوشت ممهور به مهر دامپزشکی بر روی کشتار دام در مجتمع و توزیع آن برای مصرف شهروندان استان امنیت غذایی را نشان میدهد و از مردم انتظار داریم در حفظ سلامتی خود از گوشت ممهور به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامپزشک مقیم و ناظر عالی دامپزشکی درمجتمع صنعتی گوشت اردبیل مستقر است

دامپزشک مقیم و ناظر عالی دامپزشکی درمجتمع صنعتی گوشت اردبیل مستقر است