مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 12:282023-08-16اقتصادي

مکان دیگری برای ساخت میدان بار همدان درنظر گرفته شود


معاون اقتصادی استاندار همدان پیشنهاد کرد با درنظر گرفتن مکان و زمین دیگر و بزرگتری برای ساخت مشارکتی میدان بار همدان بتوان هزینه آن را با طرح توجیهی اقتصادی جبران کرد.

- ایسنا/همدان معاون اقتصادی استاندار همدان پیشنهاد کرد با درنظر گرفتن مکان و زمین دیگر و بزرگتری برای ساخت مشارکتی میدان بار همدان بتوان هزینه آن را با طرح توجیهی اقتصادی جبران کرد.

  سیدمجتبی حسینی چهارشنبه 25 مرداد در صحن علنی شورای شهر همدان، تصریح کرد: اگر اطمینان خاطر نسبی داشته باشیم که قرارداد پروژه فعلی به فسخ منتج می شود می توانیم با سرعت از طریق هیأت امنای میدان بار و اتحادیه، پروژه ساخت میدان بار جدید دیگری را کلید بزنیم و به سرعت کار انجام شود.

وی هدایت مشاغل مزاحم به خارج از محدوده شهری که نمونه آن ایجاد شهرک بنکداران است را سیاست استانداری برشمرد و اظهار کرد: پروژه های نیمه کاره و رها شده از جمله میدان بار همدان نیازمند رسیدگی و تعیین تکلیف است و نباید اجازه دهیم مردم متضرر تأخیر در روند اجرایی پروژه های عمرانی و اقتصادی شهر شوند.

دادستان همدان نیز در این باره گفت: بارها نظر خود را درباره فسخ قرارداد پروژه میدان بار اعلام کردم و از شهرداری خواستم کار خود را آغاز کند اما متأسفانه این مجموعه هیچ مدیریت مستقیمی بر وضعیت میدان بار ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکان دیگری برای ساخت میدان بار همدان درنظر گرفته شود

مکان دیگری برای ساخت میدان بار همدان درنظر گرفته شود