مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 19:002023-08-20سياسي

آمادگی 10 مدرسه علمیه خوزستان برای ارائه خدمات به زوار


مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان گفت: تعداد 10 مدرسه علمیه این استان برای ارائه خدمات به زوار حسینی آماده هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام آذر افروز بعد از ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: حوزه علمیه خوزستان مانند سنوات قبل این افتخار را دارد که در ایام اربعین حسینی میزبان زوار حسینی باشد و به آنها خدمت کند.

وی افزود: طبق مصوبه ستاد اربعین حوزه علمیه خوزستان مقرر شده که 10 مدرسه علمیه خوزستان شامل امام خامنه ای، علی بن ابی طالب (ع) و امام مهدی (عج) در اهواز و مدرسه علمیه سیدالشهدا (ع) خرمشهر، امام صادق (ع) سوسنگرد، موسی بن جعفر (ع) بهبهان، حضرت قائم (عج) حمیدیه، امام محمد باقر (ع) شوش، امام صادق (ع) و بقیه الله (عج) اندیمشک برای برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی تمدن ساز و دشمن شکن اربعین زیرساخت های خود را فراهم کرده و مهیای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی باشند.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان گفت: این مدارس با ایجاد فضای امن، آرام و معنوی برای زائران، اسکان و پذیرایی آماده ی خدمت رسانی به زوار اباعبدالله (ع) هستند.

همچنین در مدارسی که نزدیک مرز هستند که عبارتند از سیدالشهدا (ع) خرمشهر و امام صادق (ع) سوسنگرد امکان استفاده از پارکینگ برای زائران وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 10 مدرسه علمیه خوزستان برای ارائه خدمات به زوار

آمادگی 10 مدرسه علمیه خوزستان برای ارائه خدمات به زوار