مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 17:452023-07-30سياسي

رایزنی ایران با عراق برای مقابله با گرد و غبار


نمایندگان ایران به منظور رایزنی و گفت و گو با عراق در زمینه همکاری های مشترک برای مقابله با گرد و غبار برون مرزی و توسعه کشاورزی حفاظتی در مدیریت این پدیده به این کشور سفر کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، هیأت ایرانی با سرپرستی مشاور رییس سازمان حفاظت محیط زیست، دبیر ستاد ملی سیاستگذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار و نماینده وزارت جهاد کشاورزی در حوزه کشاورزی حفاظتی، اهدافی را در زمینه اجرایی شدن برنامه عمل زیر منطقه ای مقابله با پدیده گرد و غبار، تشکیل کارگروه فنی منطقه ای و انجام عملیات اجرایی مشترک در قالب پایلوت برای مهار پدیده گرد و غبار برون مرزی تأثیرگذار بر کشور را در این سفر پی گیری می کنند.

در این سفر علیرضا یزدانی، مشاور معاون امور زراعت در بخش کشاورزی حفاظتی اعلام کرد: با توجه به تجربیات جهانی در مورد رویکرد کشاورزی حفاظتی به منظور حفاظت از خاک، افزایش بهره وری آب و مقابله با طوفان های گرد و غبار، مقرر شده علاوه بر برنامه های توسعه ای در سطح کشورمان، این تجربه به کشور عراق نیز منتقل شود.

وی افزود: مهمترین هدف این سفر انجام اقدامات اجرایی مشترک با کشور همسایه عراق است تا بتوان دانش، فناوری و تجربیات کشورمان برای مهار گرد و غبار را با مسؤولان و کارشناسان کشور عراق به اشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی ایران با عراق برای مقابله با گرد و غبار

رایزنی ایران با عراق برای مقابله با گرد و غبار