مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 10:102023-07-25سياسي

امر به معروف انتقال محبت و عشق ورزی/آزادی زنان در پوشش است


بیرجند_ رییس ستاد ملی روایت پیشرفت با بیان اینکه در واقع امر به معروف انتقال محبت و عشق ورزی است، گفت:دشمن در تلاش بوده تا وظیفه جامعه سازی زن را از بین ببرد.

- حجت الاسلام والمسلمین حامد تقدیری در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت دهه محرم اظهار داشت: امام محمد باقر علیه السلام می فرمایند خداوند 4 هدیه به امام حسین (ع) در مقابل شهادت ایشان داده که اولین هدیه این بوده که خداوند شفاء در تربت امام حسین علیه السلام قرار داده به طوری که براساس احکام شرعی خوردن خاک حرام می باشد اما تنها خاکی که می توان خورد و شفاء هم گرفت تربت امام حسین (ع) می باشد.

وی ادامه داد: براساس این روایت دومین هدیه ای که خداوند به امام حسین (ع) اهدا کرد این بود که نسل ائمه و ادامه دهنده این مسیر امامت به زریه امام حسین علیه السلام داده شد و سومین هدیه این بوده که زیر گنبد امام حسین علیه السلام از مکان هایی می باشد که دعا به استجابت می رسد و چهارم اینکه افراد وقتی در مسیر امام حسین علیه السلام قرار می گیرند جزو عمر زائرین به حساب نمی آید.

تحریف و تغییر دادن ها از اقداماتی بوده که دشمن دنبال می کند رییس ستاد ملی روایت پیشرفت با بیان اینکه یکی از اقداماتی که دشمن انجام می دهد تحریف ها و تغییر دادن ها است، افزود: یکی از کلمات مهمی که دشمن سعی دارد آن را تغییر دهد ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف انتقال محبت و عشق ورزی/آزادی زنان در پوشش است

امر به معروف انتقال محبت و عشق ورزی/آزادی زنان در پوشش است