مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 13:252023-07-25سياسي

همایش اصلاح حسینی در کرمانشاه برگزار شد


همایش اصلاح حسینی با حضور معاون فرهنگی قوه قضاییه و جمعی از مسئولان استانی و صلح یاران، به منظور توسعه فرهنگ صلح و سازش در کرمانشاه برگزار شد.

  - ایسنا/کرمانشاه همایش اصلاح حسینی با حضور معاون فرهنگی قوه قضاییه و جمعی از مسئولان استانی و صلح یاران، به منظور توسعه فرهنگ صلح و سازش در کرمانشاه برگزار شد.

  منوچهر فتاحی معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمانشاه، امروز (سوم مرداد) در این همایش، با اشاره اهمیت جایگاه صلح و سازش در دین اسلام، اظهار کرد: در آموزه های دینی صلح و سازش به عنوان یک فضلیت اخلاقی مورد تاکید پیشوایان دینی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه موضوع صلح از منظر قرآن و روایات و همچنین از منظر عقلانی مورد توجه است، افزود: در پاره ای از آیات قرآنی خداوند به صلح توصیه می کند و ائمه و بزرگان دینی هم روی این مسئله تاکید دارند.

رییس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه اضافه کرد: از منظر عقلانی هم یکی از مشخصه های بارز افزایش سرمایه اجتماعی، وجود صلح و سازش در جامعه است و وجود بزرگان و مصلحان و توسعه فرهنگ سازش از شاخصه های یک جامعه خوشبخت به شمار می رود.

وی با بیان اینکه طی سالهای گذشته فرهنگ صلح و سازش در بین مردم کرمانشاه به خوبی نهادینه شده، گفت: مردم کرمانشاه از دیرباز به صفات پهلوانی، فتوت و دیگر صفات نیک معرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش اصلاح حسینی در کرمانشاه برگزار شد

همایش اصلاح حسینی در کرمانشاه برگزار شد