مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 08:452023-07-27اقتصادي

نگاهی به چگونگی فعالیت مراکز خونگیری خراسان جنوبی در روزهای عزاداری


مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورا مراکز خونگیری ثابت و سیار این استان آماده پذیرش اهداکنندگان خواهد بود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورا مراکز خونگیری ثابت و سیار این استان آماده پذیرش اهداکنندگان خواهد بود.

کامبیز مهدی زاده در گفت وگو با ایسنا در خصوص اجرای پنجمین دوره پویش اهدای خون مهرسرخ در استان، گفت: پنجمین دوره پویش اهدای خون مهرسرخ همزمان با آغاز ماه محرم در مراکز خونگیری استان آغاز شده و تا روز 9مرداد (روز ملی اهدای خون) ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این پویش به منظور افزایش میزان همکاری مردم نوع دوست خراسان جنوبی در امر اهدای خون و همچنین جلوگیری از ازدحام اهداکنندگان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی طراحی و اجرا می شود.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی با بیان اینکه مراکز خونگیری در شهرستان های بیرجند، طبس، قاین و فردوس در ایام برگزاری پویش آماده پذیرایی از اهداکنندگان هستند، تصریح کرد: در هشت روز اول محرم مراکز خونگیری بیرجند و طبس هر روز صبح از ساعت 6 تا 12:30 و مراکز قاین و فردوس از ساعت 6:30 تا 11 آماده پذیرش اهداکنندگان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به چگونگی فعالیت مراکز خونگیری خراسان جنوبی در روزهای عزاداری

نگاهی به چگونگی فعالیت مراکز خونگیری خراسان جنوبی در روزهای عزاداری