مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 13:102023-07-28سياسي

فرهنگ اسلامی و قرآنی به صورت عمومی در جامعه نشر داده شود


با توجه به برنامه هایی که دشمنان برای عدم نشر فرهنگ الهی دارند باید معارف اسلامی و قرآنی به صورت عمومی برای تمام آحاد جامعه نشر داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه عاشورایی شیراز بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در خطبه های اول نماز جمعه مورد توجه بود موضوع نشر فرهنگ امام حسین (ع) است که یکی از نمودهای این نشر فرهنگی نیز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: امام شناسی در فلسفه اسلامی، نوعی حکومت مبتنی بر قرآن بوده که باید در مقابل سایر حکومت های سیاسی در جهان به خوبی نشر داده شده و جهانیان از این حکومت اسلامی آگاه شوند.

آیت الله دژکام در خصوص ویژگی های امام در میان بیانات امام حسین (ع) نیز تصریح کرد: سیاست و دینداری در ملت اسلامی جدا از یکدیگر نبوده و بر اساس بیانات امام حسین (ع) امام در جامعه اسلامی فردی است که احکام قرآن را در جامعه اجرایی کند.

وی ادامه داد: دشمن در تلاش است رابطه عمیق ملت با خداوند در قالب معنویت را به ارتباطی خصوصی میان فرد با خداوند تقلیل دهد بر این اساس باید نسبت به ترویج معارف اسلامی در جامعه اقدام کرد.

امام جمعه شیراز ادامه داد: بر اساس بیانات امام حسین (ع) امام در جامعه اسلامی فردی است که باید علاوه بر آگاهی از معارف اسلامی نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ اسلامی و قرآنی به صورت عمومی در جامعه نشر داده شود

فرهنگ اسلامی و قرآنی به صورت عمومی در جامعه نشر داده شود