مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 23:152023-08-07سياسي

ایسنا صادق و متعلق به تمام طیف های جامعه


معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس خبرگزاری دانشجویان ایران «ایسنا» را صادق و متعلق به تمام طیف های جامعه دانست و گفت: این رسانه بدون اینکه به حواشی بپردازد، - ایسنا/گلستان معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا را صادق و متعلق به تمام طیف های جامعه دانست و گفت: این رسانه بدون اینکه به حواشی بپردازد، آموزشی کار می کند.

مهدی دهرویه عصر دوشنبه 16 مرداد ماه 1402 به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار با حضور در دفتر ایسنای گلستان ضمن دیدار و گفت وگو با معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، سردبیر و اعضای هیئت تحریریه این رسانه، اظهار کرد: شاید برخی مدیران درک خوبی برای تعامل با خبرگزاری ها و استفاده از فضای رسانه ندارد.

وی با بیان اینکه تبلیغ وظایف محوله و رایزنی ها توسط مدیران و دست اندرکاران رسانه ها می تواند ذهنیت اینگونه مدیران را تغییر دهد، ادامه داد: باید در بعضی جاها، برخی داشته ها را تحمیل کرد تا طرف مقابل به این باور برسد که چگونه می تواند از ظرفیت ها برای هم ترازی استفاده کرد.

معاون استاندار گلستان بر حرکت متعادل تأکید کرد و افزود: یک مدیر در رسانه ای بودن نباید طوری رفتار نماید تا به کار تبلیغی عادت کرده و از اصل کار و وظیفه ذاتی دور شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا صادق و متعلق به تمام طیف های جامعه

ایسنا صادق و متعلق به تمام طیف های جامعه