مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-12سياسي

520 نیکوکار به جمع حامیان ایتام و محسنین چهارمحال و بختیاری پیوستند


رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از پیوستن 520 نیکوکار به جمع حامیان فرزندان ایتام و محسنین از ابتدای ماه محرم تاکنون در استان خبر داد.

- علی منصوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: پویش به عشق امام حسین(ع) در راستای حمایت و دستگیری از کودکان یتیم و نیازمند از ابتدای ماه محرم در چهارمحال و بختیاری آغاز شد و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

  رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با اجرای این پویش 520 نیکوکار به جمع حامیان فرزندان ایتام و محسنین استان اضافه شده است.

وی با بیان اینکه هفت هزار و 370 فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، افزود: طرح محسنین شامل فرزندان دارای سرپرست است اما پدر خانواده علی رغم میل باطنی اش به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد.

      منصوری با اشاره به کسب موفقیت های تحصیلی و شغلی توسط ایتام و فرزندان محسنین، اضافه کرد: هر ساله تعدادی از این فرزندان در دانشگاه های معتبر کشور در رشته های پزشکی، مهندسی، بهداشت و درمان، دانشگاه فرهنگیان و غیره پذیرش می شوند و در آینده نه تنها خود بلکه خانواده شان نیز از تحت پوشش خارج می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

520 نیکوکار به جمع حامیان ایتام و محسنین چهارمحال و بختیاری پیوستند

520 نیکوکار به جمع حامیان ایتام و محسنین چهارمحال و بختیاری پیوستند