مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-22اجتماعي

مارش ضد استعماری هیس طوری نواخته شد


نخستین اردوی گفتگومحور پویش کتابخوانی هیس طوری در آستانه سالروز اشغال ایران توسط متفقین و فرار رضاخان با حضور صدها نفر از نخبگان نوجوان کتابخوانی هیس طوری آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، نخستین اردوی گفتگومحور پویش کتابخوانی هیس طوری صبح امروز 31 مردادماه با حضور 250 دانش آموز دختر و پسر نخبه کتابخوان و جمعی از مسؤولان طی مراسمی در اردوگاه شهید باهنر کار خود را آغاز کرد.

این پویش دوم شهریورماه با پشت سر گذاشتن مجموعه برنامه هایی به کار خود پایان می دهد و نفرات برگزیده را معرفی می کند که این اردوی گفتگومحور ذیل اختتامیه این پویش برگزار می شود.

چراغ این اردو با پخش فیلمی از بیانات مقام معظم رهبری که بر مطالعه کتاب سرگذشت استعمار تاکید دارند و قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید با صوت یک قاری نوجوان روشن شد.

سپس مراسم با اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران ازسوی گروه مارش ارتش به استقبال مهمانان خود رفت و میان شور و شوق دهه هشتادی ها اوج گرفت.

سفر به دل تاریخ خواهیم داشت سجاد عباسی، دبیر اردوی گفتگومحور هیس طوری به عنوان نخستین سخنران افتتاحیه این اردو با خیرمقدم به مربیان تعلیم و تربیتی که برای گردهمایی چنین جمعی تلاش بسیاری داشتند، گفت: بسیار خرسندیم که فرصت دیدار حضوری با شما نوجوانان دهه هشتادی کت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مارش ضد استعماری هیس طوری نواخته شد

مارش ضد استعماری هیس طوری نواخته شد