مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 08:502023-07-26اقتصادي

قصرشیرین می تواند قطب گردشگری زمستانه کشور شود


نماینده وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به ظرفیت های گردشگری مختلف شهرستان قصرشیرین اشاره کرد و گفت: این شهرستان می تواند قطب گردشگری زمستانه کشور شود.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به ظرفیت های گردشگری مختلف شهرستان قصرشیرین اشاره کرد و گفت: این شهرستان می تواند قطب گردشگری زمستانه کشور شود.

جبار گوهری در سفر به استان کرمانشاه در حاشیه بازدید از سد شهدای قصرشیرین، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان سرمایه گذاری کلانی را در حوزه کشت و صنعت و شیلات در حاشیه این سد انجام داده که می تواند یک جاذبه ویژه برای گردشگران باشد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های ویژه تاسیسات گردشگری موجود در شهرستان قصرشیرین، فراهم کردن شرایط سرمایه گذاری در حوزه تفریحات گردشگری می تواند به رونق منطقه کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: هم چنین فاصله بسیار نزدیک این سد به پایانه های مرزی خسروی و پرویزخان، امکان حضور گردشگران عراقی را نیز فراهم کرده و در صورت اجرای یک پروژه تفریحاتی خاص می تواند به یک قطب گردشگری تبدیل شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط آب و هوایی شهرستان قصرشیرین، این منطقه در صورت جذب سرمایه گذار و ایجاد زیرساخت های لازم می تواند به قطب گردشگری زمس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصرشیرین می تواند قطب گردشگری زمستانه کشور شود

قصرشیرین می تواند قطب گردشگری زمستانه کشور شود