مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 15:252023-07-29اقتصادي

میزان تولید چادر تا سال 1404 به 26 میلیون متر مربع می رسد


مدیرعامل شرکت نساجی حجاب شهرکرد گفت: برنامه این شرکت نساجی، رساندن میزان تولید چادر به 26 میلیون متر مربع تا سال 1404 است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مجید امامی رییس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، ضمن بازدید از کارخانه نساجی شهرکرد و خط تولید چادر مشکی، با مسئولان و عوامل این شرکت به گفتگو پرداخت.

محمد حسن میری مدیرعامل شرکت نساجی حجاب شهرکرد گفت: ظرفیت فعلی این کارخانه، تولید ده میلیون متر مربع در سال است، اما تجهیزاتی خریداری شده که تا انتهای شهریورماه نصب خواهد شد و ظرفیت تولید چادر را به 16 میلیون متر مربع خواهد رساند.

همچنین برنامه این شرکت، رساندن میزان تولید چادر به 26 میلیون متر مربع تا سال 1404 است.

وی ضمن معرفی ظرفیت ها و توانمندی های عوامل و کارکنان این شرکت گفت: در این مجموعه، طرح های متعددی برای بومی سازی تکنولوژی های متعدد به کار رفته در صنعت تولید چادر در حال انجام است.

در تولید چادر، کیفیت مهم تر از کمیت است در ادامه سیدمجتبی امامی رییس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، ضمن اشاره به تقاضای بازار ایران در زمینه چادر مشکی گفت: علاوه بر اهمیت افزایش کمیت تولید و میزان در دسترس بودن محصولات، افزایش کیفیت محصولات ایرانی نیز حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان تولید چادر تا سال 1404 به 26 میلیون متر مربع می رسد

میزان تولید چادر تا سال 1404 به 26 میلیون متر مربع می رسد