مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-06سياسي

ارائه بسته های رومینگ بهتر و وای فای رایگان به زوار اربعین


وزارت ارتباطات عراق قرار است در طول مسیر پیاده روی اربعین، نقاطی را روی وای فای، رایگان در اختیار زوار قرار دهد؛ مجموعه ای از این اقدامات در نظر گرفته شده که جزییات آن در آینده نزدیک به زائرین اعلام خواهد شد.

- وزارت ارتباطات عراق قرار است در طول مسیر پیاده روی اربعین، نقاطی را روی وای فای، رایگان در اختیار زوار قرار دهد؛ مجموعه ای از این اقدامات در نظر گرفته شده که جزییات آن در آینده نزدیک به زائرین اعلام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیاده روی اربعین یکی از آیین های مهم شیعیان است که هر ساله در ایام منتهی به اربعین حسینی برگزار می شود، به نحوی که این رویداد در سال های اخیر به عنوان بزرگترین گردهمایی سالیانه مذهبی در جهان ثبت شده است.

سال گذشته اقدامات گوناگونی جهت تسهیل ارتباط مردم در این مراسم از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اندیشیده شد.

به طور مثال در زمینه افزایش کیفیت ارتباط در مرزهای جنوب شرقی تا به سمت غرب و جنوب غربی حدود 38 سایت سیار توسط اپراتورهای همراه جهت بهبود کیفیت ارتباطی در مرزها قرار داده شد.

در سال جاری قرار است با پیگیری و تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خدمات و سرویس های بهتر و متنوع تری نسبت به سال گذشته به زوار اربعین ارائه شود به گونه ای که چندی پیش وزیر ارتباطات درباره مهم ترین برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بسته های رومینگ بهتر و وای فای رایگان به زوار اربعین

ارائه بسته های رومینگ بهتر و وای فای رایگان به زوار اربعین