مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 18:102023-08-21پزشكي

کمبود 38 آمبولانس در کرمان/ مسئولان و خیرین کمک کنند


مهدی احمدی نژاد، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب تر و بهتر به مردم، - مهدی احمدی نژاد گفت: با کمبود 38 آمبولانس در شهرستان های تحت پوشش این دانشگاه مواجه هستیم و برای رفع این مشکل به همیاری مسئولان و خیرین نیاز داریم.

مهدی احمدی نژاد، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب تر و بهتر به مردم، با کمبود 38 آمبولانس در شهرستان های تحت پوشش این دانشگاه مواجه هستیم و برای رفع این مشکل به همیاری مسئولان و خیرین نیاز داریم.

او با بیان اینکه تامین 38 آمبولانس مذکور می تواند به نوسازی و توسعه پایگا های اورژانس در 9 شهرستان زیر مجموعه این دانشگاه کمک بزرگی نماید.

وی اظهار داشت: شهرستان های بردسیر، بافت، رابر، ارزوییه، زرند، کرمان، کوهبنان، راور، شهربابک تحت خدمات بهداشتی و درمانی این دانشگاه قرار دارند.

شایان ذکر است رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در مورخ 13 مرداد ماه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر کرمان با اشاره به اینکه عمر ناوگان آمبولانس استان کرمان بالا است، گفته بود: سال ها از عمر ناوگان آمبولانس های زیر مجموعه این دانشگاه در استان کرمان می گذرد و نیاز به نوسازی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 38 آمبولانس در کرمان/ مسئولان و خیرین کمک کنند

کمبود 38 آمبولانس در کرمان/ مسئولان و خیرین کمک کنند