مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 11:152023-07-29اقتصادي

توزیع بیش از 57 هزار تن کود یارانه ای در ایلام


سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام گفت: برنامه ابلاغ شده وزارت جهاد کشاورزی در سال جدید شامل توزیع 57هزار و 462 تن کود های یارانه ای است.

- سیامک بیگی سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام صبح شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای توسعه کشاورزی، کشت تابستانه با ذخیره بیش از 13 هزار و 597 تن کود های یارانه ای آغاز شده و در حال حاضر بیش از 6 هزار و 343 تن انواع کود شیمیایی ازته، فسفاته و پتاسه بین کارگزاران استان ایلام توزیع شده است.

وی افزود: برنامه ای که در سال جدید از سوی وزارت جهاد کشاورزی در حوزه کود های یارانه ای ابلاغ شد شامل توزیع 57هزار و 462 تن انواع کود های ازته، فسفاته و پتاسه است.

  سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام ادامه داد: بر اساس برنامه خرید، مناقصه های برنامه ریزی شده از طرف شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور تا پایان سال 1402 به خوبی انجام شده است تا در تأمین کود در کشت 1402 با مشکلی روبرو نشویم.

بیگی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در مقطع کشت تابستانه قرار داریم و تقاضا   برای کود های یارانه ای بالا است، اما در این زمینه هیچگونه کمبودی وجود ندارد.

  این مقام مسئول تصریح کرد: امسال بر اساس برنامه ریزی انجام شده، به 38 محصول عمده  کشاورزی استان ایلام بر اساس الگوی کشت کود های یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 57 هزار تن کود یارانه ای در ایلام

توزیع بیش از 57 هزار تن کود یارانه ای در ایلام