مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 16:102023-07-31اقتصادي

ثبت 28 هزار و 888 درخواست صدور مجوز سرمایه گذاری در استان اردبیل


مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: از زمان آغاز به کار درگاه ملی مجوزها، 28 هزار و 888 درخواست صدور مجوز سرمایه گذاری دراستان اردبیل به ثبت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل، یعثوب نژاد محمد اظهار کرد: از کل مجوز های صادر شده تعداد 15 هزار و 917 مورد مجوز سرمایه گذاری صادر و یک هزار و 594 مورد از متقاضیان انصراف داده اند و بقیه نیز در مرحله استعلام و صدور مجوز است  و همچنین 160 مورد شکایت از سوی متقاضیان مجوز کسب و کار در درگاه ملی مجوزها ثبت شده است.

وی افزود: درگاه ملی مجوزها تحت مدیریت هیات مقررات زدایی و تسهیل مجوزهای کسب و کار است و این درگاه تنها مرجع رسمی اعلام شرایط در این حوزه است و متقاضیان سرمایه گذاری می توانند با استفاده از این درگاه، از طریق اینترنت طی مدت زمانی 48 ساعت الی 15 روز صاحب مجوز کسب و کار خود شوند.

 حذف امضاهای طلایی از صدور مجوز کسب و کار مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل با اشاره به اینکه با راه اندازی درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، امضاهای طلایی بی اعتبار شد، افزود: با صدور اینترنتی مجوزهای کسب و کار، دیگر چیزی از امضای طلایی و کاغذبازی نخواهد ماند و راه اندازی این درگاه اقدام بسیار ارزشمندی است که مانع از وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 28 هزار و 888 درخواست صدور مجوز سرمایه گذاری در استان اردبیل

ثبت 28 هزار و 888 درخواست صدور مجوز سرمایه گذاری در استان اردبیل