مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-08اقتصادي

رتبه سوم خوزستان در پرداخت هزینه های درمانی بیماران خاص و صعب العلاج


مدیرکل بیمه سلامت خوزستان با بیان اینکه بیمه شدگان این سازمان بیشتر از قشر ضعیف جامعه هستند، گفت: سال گذشته در خوزستان حدود یک هزار و 800 میلیارد تومان بابت بستری بیمه شدگان پرداخت شده است که تنها 100 میلیارد تومان از این رقم از بیماران بیمه شده دریافت و .

- ایسنا/خوزستان مدیرکل بیمه سلامت خوزستان با بیان اینکه بیمه شدگان این سازمان بیشتر از قشر ضعیف جامعه هستند، گفت: سال گذشته در خوزستان حدود یک هزار و 800 میلیارد تومان بابت بستری بیمه شدگان پرداخت شده است که تنها 100 میلیارد تومان از این رقم از بیماران بیمه شده دریافت و بقیه آن توسط دولت پرداخت شد.

دکتر محمدرضا رضایی با حضور در خبرگزاری ایسنا به مناسبت روز خبرنگار، با اشاره به وجود صندوق های مختلف در بیمه سلامت اظهار کرد: به طور مثال حق بیمه صندوق کارمندی، توسط کارمندان پرداخت می شود اما حق بیمه صندوق روستایی را دولت پرداخت می کند و خروجی هر صندوق نیز متفاوت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در گذشته کارمندان دولت می توانستند به همه مراکز دولتی و خصوصی مراجعه کنند اما بیمه شدگان روستایی نمی توانند به مراکز خصوصی مراجعه کنند و تنها می توانند در قالب پزشک خانواده خدمات را دریافت کنند و در صورت ارجاع پزشک خانواده به پزشک متخصص، هزینه های ارائه خدمات به این افراد توسط دولت پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه سوم خوزستان در پرداخت هزینه های درمانی بیماران خاص و صعب العلاج

رتبه سوم خوزستان در پرداخت هزینه های درمانی بیماران خاص و صعب العلاج