مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 22:002023-08-22بين الملل

هاوایی را آتش برد، بایدن را خواب!


در جریان آتش سوزی مهیب در هاوایی که هزاران نفر را بی خانمان کرد، جو بایدن به همراه جیل بایدن، بانوی اول آمریکا راهی این جزیره شدند و در مراسمی که برای یادبود قربانیان آتش سوزی مائویی برپا شد، - بایدن طبق معمول خوابید! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویدئویی 12 ثانیه ای از این مراسم در شبکه های اجتماعی در حال پخش است که نشان می دهد جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا در این مراسم خوابش برده است! تاکنون واکنش این رییس جمهور به این حادثه مرگبار به اندازه کافی جنجال برانگیز بوده و این ویدئو و بی اعتنایی او احتمالا موج جدیدی از واکنش ها و انتقادات را به همراه خواهد داشت.

روزنامه دیلی میل پیشتر در گزارشی نوشت، جو بایدن روز دوشنبه یک تور پنج ساعته در هاوایی انجام داد که در آن آتش سوزی های ویرانگر را - که حداقل 114 نفر را کشته و 850 نفر را ناپدید کرد - با تجربه خود از آتش سوزی کوچک آشپزخانه اش مقایسه کرد! تعداد قربانیان روز دوشنبه به 114 نفر رسید و 850 نفر همچنان مفقود هستند.

در میان کشته شدگان، کمتر از یک چهارم شناسایی شده اند.

بایدن قبل از سفرش به دلیل عدم توجه کافی به آتش سوزی ها مورد انتقاد قرار گرفت و به واکنش کُند به بحران متهم شد.

حتی دموکرات ها خواستار این بودند که بدانند چرا کمک های فدرال به کندی رسیده است و به همکاران جمهوری خواه خود پیوستند تا تاخیر بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاوایی را آتش برد، بایدن را خواب!

هاوایی را آتش برد، بایدن را خواب!