مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 07:202023-07-25سياسي

پرهیز از سیاسی کاری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت:اگر نسبت به یک دولت، نهاد، سازمان، حزب و گروه اقدام به مطالبه گری کرده و در مقابل برخی حزب و گروه های دیگر سکوت کنیم کار امر به معروف و نهی از منکر دچار مشکل خواهد شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت:اگر نسبت به یک دولت، نهاد، سازمان، حزب و گروه اقدام به مطالبه گری کرده و در مقابل برخی حزب و گروه های دیگر سکوت کنیم کار امر به معروف و نهی از منکر دچار مشکل خواهد شد.

آیت الله مصطفی محامی شامگاه دوشنبه 2 مرداد در همایش رهروان معروف که در محل سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، عنوان کرد: نام گذاری هفته امر به معروف و نهی از منکر جنبه نمادین داشته اما فعالیت و اقدامات ما در این حوزه تنها منحصر به این هفته نیست و باید همواره و در طول سال به این فریضه واجب بپردازیم.

امام جمعه زاهدان خواستار پرهیز از سیاسی بازی و سیاسی کاری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر شد و تاکید کرد: اگر نسبت به یک دولت، نهاد، سازمان، حزب و گروه اقدام به مطالبه گری کرده و در مقابل برخی حزب و گروه های دیگر سکوت کنیم کار امر به معروف و نهی از منکر دچار مشکل خواهد شد.

آیت الله محامی به بیان آثار مثبت انجام امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه پرداخت و گفت: امر به معروف و نهی از منکر وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از سیاسی کاری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر

پرهیز از سیاسی کاری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر