مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 23:052023-08-06سياسي

شهردار مشهد از ایسنا بازدید کرد


شهردار شهر مشهد در آستانه روز خبرنگار در دفتر تحریریه خبرگزاری ایسنا، منطقه خراسان حضور پیدا کرد و این روز را به خبرنگاران این مجموعه تبریک گفت.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار شهر مشهد در آستانه روز خبرنگار در دفتر تحریریه خبرگزاری ایسنا، منطقه خراسان حضور پیدا کرد و این روز را به خبرنگاران این مجموعه تبریک گفت.

محمدرضا قلندر شریف، عصر امروز و در آستانه 17 مرداد، روز خبرنگار با حضور در دفتر منطقه ای خبرگزاری دانشجویان ایران از این خبرگزاری بازدید کرد.

شهردار مشهد در این بازدید اظهار کرد: 17 مرداد روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و عزیزان رسانه ای مخصوصا خبرنگاران خبرگزاری ایسنا که یکی از خبرگزاری های بسیار فعال و همراه با همه حوزه های مدیریتی کلان، ملی، استانی و شهری هستند، به نحو مناسبی اطلاع رسانی می کنند و وارد موضوعات انتقادی منصفانه می شوند، تبریک می گویم و امیدوارم همچون گذشته پررنگ، پرتوان و همراه با همه مجموعه های خدمت رسان موفق باشید.

وی با بیان اینکه خبرنگاری شغلی سخت، پیچیده و بامسئولیت است، عنوان کرد: شما خبرنگاران به عنوان امین مردم، مسئولان، دستگاه های اجرایی و مدیران هم خبرها و هم بازخوردهای مردمی، انتقادات، پیشنهادات و موضوعات مختلف مد نظر مردم را به مجموعه های استانی و شهری منتقل می کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار مشهد از ایسنا بازدید کرد

شهردار مشهد از ایسنا بازدید کرد