مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-06اجتماعي

تخفیف 75 درصدی پست برای ارسال گذرنامه های زیارتی


مدیرعامل شرکت ملی پست با درخواست از مردم برای پیگیری هرچه سریع تر دریافت گذرنامه های اربعین، گفت امسال تدبیر ویژه ای از سوی نیروی انتظامی و اداره گذرنامه بابت صدور گذرنامه های زیارتی اعمال شده است.

- مدیرعامل شرکت ملی پست با درخواست از مردم برای پیگیری هرچه سریع تر دریافت گذرنامه های اربعین، گفت امسال تدبیر ویژه ای از سوی نیروی انتظامی و اداره گذرنامه بابت صدور گذرنامه های زیارتی اعمال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود لیایی- مدیرعامل شرکت ملی پست- اظهار کرد: با توجه به اینکه به ایام اربعین حسینی نزدیک می شویم توصیه مان به همه هموطنان این است که اگر نیاز به تمدید یا تقاضای صدور گذرنامه دارند، هرچه سریع تر اقدام و این کار را به ایام منتهی به اربعین حسینی موکول نکنند.

معاون وزیر ارتباطات افزود: هر چه به ایام اربعین نزدیک می شویم فشار کاری توزیع گذرنامه زیاد می شود و نمی توانیم زمان بندی به موقعی را که در ایام غیرشلوغ داشتیم اعمال کنیم.

وی گفت: در ایام عادی گذرنامه ها را دو تا سه روزه توزیع می کنیم، اما در زمان فشار کاری ممکن است این زمان بیشتر شود و به همین سبب درخواست می کنیم هموطنان در اسرع وقت برای صدور گذرنامه هایشان اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 75 درصدی پست برای ارسال گذرنامه های زیارتی

تخفیف 75 درصدی پست برای ارسال گذرنامه های زیارتی