مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 07:202023-08-20ورزشي

مازندران میزبان رقابت های تکواندو جام باشگاه های آسیا و جام فجر شد


مسابقات تکواندوی بین المللی جام فجر و رقابت های جام باشگاه های آسیا اواخر امسال به میزبانی استان مازندران برگزار می شود.

- فیض الله نفجم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل، اظهار کرد: مسابقات تکواندوی بین المللی جام فجر و رقابت های جام باشگاه های آسیا اواخر امسال به میزبانی استان مازندران برگزار می شود.

وی افزود: با اعلام موافقت فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران با میزبانی استان مازندران از این دو رویداد مهم بین المللی، این مسابقات در شهرستان سوادکوه دنبال می شود.

رییس هیأت تکواندو مازندران با اشاره به ظرفیت های فوق العاده ورزش تکاواندو در این استان، تصریح کرد: مسابقات تکواندوی جام فجر و رقابت های باشگاه های آسیا بهمن ماه امسال به میزبانی مازندران برگزار می شود.

نفجم با اشاره به اینکه هم اکنون مازندران به صورت همزمان میزبان سه اردوی تیم ملی نونهالان دختر، نونهالان پسر و نوجوانان تکواندوی اعزامی به مسابقات قهرمانی تکواندو نوجوانان آسیا به میزبانی کشور لبنیان در شهر بیروت است، تصریح کرد: رییس فدراسیون تکواندو و دیگر مسؤولان کشوری پس از بازدید زیرساخت های ورزشی شهرستان سوادکوه با میزبانی مازندران از رویدادهای بین المللی جام فجر و مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا موافقت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران میزبان رقابت های تکواندو جام باشگاه های آسیا و جام فجر شد

مازندران میزبان رقابت های تکواندو جام باشگاه های آسیا و جام فجر شد