مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-20سياسي

مبنای کار جهادی مبتنی بر معارف قرآن است


جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) با اشاره به اینکه مبنای کار جهادی مبتنی بر معارف قرآن و سیره و رفتار انبیا و اولیای الهی است، گفت: - ایسنا/چهارمحال و بختیاری جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) با اشاره به اینکه مبنای کار جهادی مبتنی بر معارف قرآن و سیره و رفتار انبیا و اولیای الهی است، گفت: گروه های جهادی با وجود خدمت رسانی فراوان به مردم اما ناشناخته هستند و تبیین این خدمات باعث افزایش آگاهی و امیدافزایی در بین مردم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علی افضلی شامگاه گذشته 28 مردادماه در اختتامیه جشنواره عکاسی فعالیت جهادگران چهارمحال وبختیاری در شهرکرد با اشاره به اینکه اخلاص و قرب الهی جان مایه فعالیت گروه های جهادی است، اظهار کرد: این قرب الهی جا دارد در آثار هنری و ادبی از سوی خالقان آثار دیده شود.

وی ادامه داد: هنرمندان باید بتوانند زیبایی کار مادر معلم قرآن را به نمایش بگذارند که وقتی گروه های جهادی برای بازسازی منزلش رفتند نگران منزل نبود بلکه دغدغه آن را داشت که کلاس هایش تعطیل نشود و لذا در مدتی که منزلش بازسازی می شد، در خانه همسایگان کلاس هایش را برپا می کرد.

افضلی بیان کرد: گروه های جهادی در لایه های مختلف زندگی نیازمندان حضور دارند و خدا را شاکریم که قدم های خوبی در این عرصه ها برداشته شد و در بسبج س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبنای کار جهادی مبتنی بر معارف قرآن است

مبنای کار جهادی مبتنی بر معارف قرآن است