مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 15:152023-07-24بين الملل

گروه های مقاومت فلسطین: ایستادگی تنها راه بیرون راندن اشغالگران است


برخی گروه های فلسطینی امروز (دوشنبه) ضمن تقدیر از مقابله نیروهای مقاومت با یورش های اشغالگران به اردوگاه نور شمس در طولکرم و اردوگاه عسکر در نابلس، - برخی گروه های فلسطینی امروز (دوشنبه) ضمن تقدیر از مقابله نیروهای مقاومت با یورش های اشغالگران به اردوگاه نور شمس در طولکرم و اردوگاه عسکر در نابلس، تاکید کردند که مقاومت و ایستادگی تنها راه مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی و بیرون راندن اشغالگران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری شهاب نیوز، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس اظهار کرد: حضور روبه فزونی مقاومت بار دیگر توانایی آن در استمرار فعالیت هایش را با وجود تمامی حملات و جنایات رژیم اشغالگر ثابت کرد.

سخنگوی حماس گفت: حملات روبه فزونی رژیم صهیونیستی در قدس و کرانه باختری مسؤولیت همه در وضع یک استراتژی ملی و یکپارچه برای مقابله با کابینه فاشیست شهرک نشین ها را افزایش می دهد.

طارق سلمی، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز گفت: شعله مقاومت روشن باقی خواهد ماند و تمامی تلاش ها و طرح های تعقیب، سرکوب و ارعاب آن را هرگز خاموش نخواهد کرد.

سلمی تاکید کرد: اتحاد صفوف مقاومت چراغ روشن و الگویی الهام بخش برای تمامی مردم ماست که مقاومت را امیدی برای پیروزی و نوری می بینند که تاریکی را از بین خواهد برد و آن را راه دفاع از قدس و آزادس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های مقاومت فلسطین: ایستادگی تنها راه بیرون راندن اشغالگران است

گروه های مقاومت فلسطین: ایستادگی تنها راه بیرون راندن اشغالگران است