مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-12فرهنگي

نامساعد بودن هوا علت اصلی آماده نشدن نسخه سینمایی «عشق کوفی» بود + فیلم


حسن آخوندپور کارگردان سریال تلویزیونی «عشق کوفی» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو یه بیان جزییات این سریال پرداخت.

او علت اصلی از تغییر نام این سریال از «نائله» به «عشق کوفی» را دلایل مختلفی دانست و افزود: - نامساعد بودن هوا علت اصلی آماده نشدن نسخه سینمایی عشق کوفی بود + فیلم حسن آخوندپور به بیان جزییات ساخت سریال عشق کوفی پرداخت.

حسن آخوندپور کارگردان سریال تلویزیونی عشق کوفی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو یه بیان جزییات این سریال پرداخت.

او علت اصلی از تغییر نام این سریال از نائله به عشق کوفی را دلایل مختلفی دانست و افزود: من و تهیه کننده این سریال به این نتیجه رسیدیم که عشق شخصیت نائله و هلال، عشق ویژه ای از لحاظ درماتیک است که بخش عظیمی از اتفاقات آن دوره را به نمایش می گذارد.

آخوند پور با اشاره به این مطلب که سریال های تاریخی همیشه مورد توجه مخاطب تلویزیون بوده، علت اصلی از کمتر ساخته شدن آثار اینچنینی را اینگونه بیان کرد: دلیل اساسی که باعث کاهش ساخت آثار تاریخی شده، زمان بر بودن پروسه ساخت آثار تاریخی و بالا بودن هزینه های تولید است.

در سال های اخیر با توجه به تورمی که وجود دارد و نمی توان هزینه تولید را پیش بینی کرد باعث شد تا تهیه کنندگان کمتر به سمت تولید آثار تاریخی بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامساعد بودن هوا علت اصلی آماده نشدن نسخه سینمایی «عشق کوفی» بود + فیلم

نامساعد بودن هوا علت اصلی آماده نشدن نسخه سینمایی «عشق کوفی» بود + فیلم