مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-22سياسي

تأمین اعتبار پارک موزه دفاع مقدس سمنان از محل سفر دوم دولت


در سفر ریاست جمهوری به استان سمنان اعتبار خوبی در راستای تکمیل مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس این استان اختصاص یافت که از محل سفر دوم دولت نیز تزریق اعتبار انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان بعدازظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: ارزش ها و رشادت های دوران هشت سال دفاع مقدس باید در راستای جهاد تبیین برای نسل امروز جامعه، جوانان و نوجوانان بیان شود.

وی افزود: ضرورت دارد تا ارتباط جامعه روحانیت و ایثارگران با مدارس و دانشگاه ها در راستای جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی بیش از پیش تقویت شود.

استاندار سمنان گفت: بانوان استان سمنان در دوران هشت سال دفاع مقدس و سال های پس از آن در مقام مادر، خواهر و همسر شهیدان، آزادگان و ایثارگران نقش آفرینی مطلوب و شایسته ای داشتند.

هاشمی ادامه داد: در سفر ریاست جمهوری به استان سمنان اعتبار خوبی در راستای تکمیل مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان اختصاص یافت که از محل سفر دوم دولت نیز تزریق اعتبار انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: تاکنون اقدامات سخت افزاری در حوزه مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس به خوبی انجام شده و نیاز است، دستگاه های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین اعتبار پارک موزه دفاع مقدس سمنان از محل سفر دوم دولت

تأمین اعتبار پارک موزه دفاع مقدس سمنان از محل سفر دوم دولت