مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:302023-08-15سياسي

آغاز فعالیت مراکز نوآوری شرکتی با حمایت از 6 مجموعه دانش بنیان


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری گفت: الگوی مراکز نوآوری شرکتی یکی از اولویت های معاونت علمی است که برای شروع با 6 مجموعه دانش بنیان آغاز شده است و نخستین قرارداد این نوع مراکز نوآوری، - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری گفت: الگوی مراکز نوآوری شرکتی یکی از اولویت های معاونت علمی است که برای شروع با 6 مجموعه دانش بنیان آغاز شده است و نخستین قرارداد این نوع مراکز نوآوری، طی هفته جاری بین معاونت علمی و شتابدهنده تپش منعقد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله دهقانی فیروزآبادی طی سخنانی در بازدید از شتابدهنده تپش و رونمایی از چهار محصول دانش بنیان پرمصرف پزشکی با اشاره به تلاش ارزشمند و ثمرآفرین شرکت های فناور و شتابدهنده هایی که رویکرد نیازمحور دارند و در مسیر تامین اولویت های بازار حرکت می کنند، گفت: امروز شاهد دستاوردهای ارزشمند شرکت های دانش بنیان به ویژه در تامین مهم ترین اقلام حوزه پزشکی هستیم.

جرأت مندی و جسارت جوانان متخصص و توانمند شرکت های فناور امروز به نقطه ای رسیده است که در ساخت پیشرفته ترین ابزارهای پزشکی گام برمی دارند.

آن چه که شاید در این مسیر کم تر دیده شود، مشکلات این کسب وکارها از مشکلات مالی تا چالش های رقابت با محصول خارجی، دامپینگ و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت مراکز نوآوری شرکتی با حمایت از 6 مجموعه دانش بنیان

آغاز فعالیت مراکز نوآوری شرکتی با حمایت از 6 مجموعه دانش بنیان