مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-01اقتصادي

پلمب 3 نانوایی متخلف در شهرستان ورامین


معاون برنامه ریزی فرمانداری ورامین گفت: 3 نانوایی متخلف در شهرستان ورامین به دلیل انجام تخلفات متعدد پلمب و پرونده تخلفات آنها جهت بررسی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حسن فیروزی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان ورامین در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان ورامین اظهار کرد: 3 نانوایی متخلف در شهرستان ورامین به دلیل انجام تخلفات متعدد پلمب و پرونده تخلفات آنها جهت بررسی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

فیروزی افزود: بازرسی مشترک از مراکز مختلف توزیعی و خدماتی در شهرستان ورامین جهت رصد و بررسی کالاهای قاچاق و جلوگیری از سواستفاده از نیاز شهروندان ادامه دارد و این بازدید ها با برنامه ریزی بیشتر تشدید می یابد تا افراد سود جو از معیشت مردم سو استفاده نکنند.

وی بیان داشت: گزارشات رصد بازار از کاهش برخی از اجناس مانند روغن خوراکی، برنج و تخم مرغ حکایت دارد و همچنین در بخش گوشت قرمز و مرغ قیمت ها افزایش پیدا کرده است که جهت تنظیم بازار روزانه مرغ دولتی با قیمت مصوب 78هزار تومان در سطح شهرستان توزیع می شود .

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان ورامین در پایان گفت: گزارشاتی از سوی مردم در خصوص گران فروشی برخی از اقلام دارویی در داروخانه های شهرستان ورامین  وجود دارد که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 3 نانوایی متخلف در شهرستان ورامین

پلمب 3 نانوایی متخلف در شهرستان ورامین