مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-19سياسي

نیروی هوایی در تراز انقلاب با ارتباط دانشگاه و صنعت امکان پذیر است


نیروی هوایی در تراز انقلاب اسلامی با ارتباط دانشگاه و صنعت امکان پذیر است و همکاری دانشگاه و صنعت در پیشرفت علمی و توسعه دانش نیروی هوایی ارتش اهمیت ویژه ای دارد.

- فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی در تراز انقلاب اسلامی با ارتباط دانشگاه و صنعت امکان پذیر است و همکاری دانشگاه و صنعت در پیشرفت علمی و توسعه دانش نیروی هوایی ارتش اهمیت ویژه ای دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از مراکز و مجموعه های کارگاهی دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری گفت: ارتباط و همکاری دانشگاه و صنعت در پیشرفت علمی نیروی هوایی اهمیت ویژه ای دارد و مولفه مهمی در توسعه دانش نیروی خوش نام هوایی به شمار می رود.

وی افزود: در بیشتر مجموعه های توسعه یافته، بالندگی علمی در دانشگاه ها حاصل همکاری نزدیک آن ها با صنایع و توسعه صنعتی در فضای رقابتی است که این امر ناشی از داشتن ارتباط هدفمند و تقاضا محور صنایع با دانشگاه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه ارتباط دانشگاه و صنعت می تواند تأثیر تعیین کننده ای در رسیدن نیروی هوایی به یک نیروی دانشمند در تراز انقلاب اسلامی داشته باشد، خاطرنشان کرد: اگر این ارتباط به شکل مناسب برقرار شود می تواند تأثیر بنیادی بر جای بگذارد و تجربه کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی هوایی در تراز انقلاب با ارتباط دانشگاه و صنعت امکان پذیر است

نیروی هوایی در تراز انقلاب با ارتباط دانشگاه و صنعت امکان پذیر است