مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 20:252023-08-15سياسي

کنگره ملی شهدای نیروی زمینی ارتش در همدان برگزار می شود


فرمانده تیپ زرهی 316 شهید قهرمان گفت: کنگره ملی یک هزار و 309 شهید نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی کشور 31 مرداد در محل سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مهرداد صفری شامگاه سه شنبه در جلسه برگزاری دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان اظهار داشت: در این راستا کنگره ملی یک هزار و 309 شهید نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی کشور 31 مرداد در محل سالن همایش های غدیر دانشگاه علوم پزشکی استان و با حضور 74 خانواده معزز شهدای نیروی زمینی ارتش، مسئولین استانی و نیز با شرکت عموم مردم برگزار خواهد شد.

وی افزود: این برنامه در ایام هفته شهادت شهید سرلشکر قهرمان دودانگه که مقارن با برگزاری هفته دولت خواهد بود و با حضور خانواده این شهید والامقام برگزار خواهد شد.

فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان با بیان اینکه شهدای ارتش مانند سوباشی و تیپ شهید قهرمان، شهدای خلبان و … جز نمادهای قابل احترام برای شهر و مردم همدان هستند، گفت: در این برنامه از تمامی 74 خانواده دعوت شده در مراسم با استفاده از پلاک شهدا که توسط ستاد کنگره ملی شهدا در استان آماده شده است تجلیل به عمل خواهد آمد.

در ادامه جلسه، مدیر کل امور اجتماعی استانداری بیان کرد: با توجه به اینکه برگزاری این کنگره در راستای برنامه های کنگره ملی هش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی شهدای نیروی زمینی ارتش در همدان برگزار می شود

کنگره ملی شهدای نیروی زمینی ارتش در همدان برگزار می شود