مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-18سياسي

مردم ایران در موقع خطر مرد میدان عمل هستند


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، با بیان اینکه امروز شیطان صحنه های گناه را در عرصه خیابان ها و فضای مجازی به شکل مداوم فراهم کرده است، - ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، با بیان اینکه امروز شیطان صحنه های گناه را در عرصه خیابان ها و فضای مجازی به شکل مداوم فراهم کرده است، توجه به تقوا و پرهیزکاری را ضرورت همیشگی زندگی دانست و تاکید کرد که ابتدا باید در اصلاح و حفظ خودمان بکوشیم و بعد در مسیر اصلاح رفتارهای نامناسب دیگران، حرکت کنیم.

آیت الله لطف الله دژکام در خطبه اول نماز جمعه 27 مرداد شیراز، در ادامه مباحث هفته های گذشته، به موضوع امامت و ولایت پرداخت و گفت: رهبری در عرصه سیاسی و حکومت داری دنیا، جز یک نقش موقت در زندگی دنیایی، چیزی برای عرضه و ارائه ندارد، اگر از آنان بپرسند، به فرض وجود جهانی دیگر، برای ملت خود در آن دنیا چه می کنی؟ مسلما می گویند کاری نمی توانند انجام دهند.

او با بیان اینکه قرآن در مورد این رهبران و پیشوایان هشدار داده است، به آیات 71 و 72 سوره مبارکه بنی اسراییل اشاره و خاطرنشان کرد: روسای امروز جهان روز قیامت به پیروان خود می گویند به دنبال ما نیایید، حال آنکه امام حق، امامی که انقلاب اسلامی بر پایه وجوب اطاعت او شکل گرفته است، اگر در مورد آخرت از آنان سوال شود می گویند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران در موقع خطر مرد میدان عمل هستند

مردم ایران در موقع خطر مرد میدان عمل هستند